NACRTNA GEOMETRIJA

31 December 2015

Radio emisija OD DORUČKA PA DO RUČKA 31 decembar 1983

NEĆETE NI NA JEDNOM BLOGU NAĆI NEŠTO OVAKVO jer ovakve ludačke stvarri skupljam samo ja i niko drugi ili neki od vas kriju da imaju ovakve stvari (DELITE TO SA DRUGIMA ili ćete to sve odneti na groblje)  a ovakve stvari su bašttina JUGOSLAVIJE i na ovom bloggu su dobrodošle. Ipak to sve imamo zahvaljujući ovakvim ljudima koji su to nekad snimali, uredno zapisivali datume emisija i slično! SVAKA NJIMA ČAST zahvaljujući njima mi, nekih 33 godina kasnije (?!?!??!), imamo priliku da osetimo jedno praznično doba naše JUGE dakle an sam dan kad smo svi jurišali po radnjama ili po bioskopima. Iz voakvih emisija vidimo koliko je ta JUGA bila jedna opuštena zemlja, ljudi koji nigde nisu jurili, ljudi koji su sve radili polako bez panike i slično. I naravno zemlja lepih i poučnih radio emisija!
PITAM SE DA LI OVO VIDI I NAŠ PRIJATELJ VESA, veliki donator ovog bloga. VESSOOOOOOOOO dje si?


5 comments:

Nenad Adamov said...

Puno hvala!

Aktivista Neumorni said...

MOJ JEDAN OD NAJVRREDNIJIH CLANOVA, HVALA

Unknown said...

Hvala! Vesa

Unknown said...

Hvaaaaala!
Vesa

Aktivista Neumorni said...

VIDIM BIO NAŠ VELIKI DONATOR VESA, drago mi je Veso što si došao. SREĆNA TEBI NOVA GODINA 2016 i da nadjemo zajedno još ovakvih retkih snimaka!